Corporate Identity

Corporate Identity

Με θερμή υποδοχή και καθολική αποδοχή έγινε προχθές, 22 Ιουλίου 2019, η παρουσίαση του σήματος του Δικτύου Οικοτεχνών Κρήτης από την Εβελίνα Μπάκιντα στο πλαίσιο σχετικής ημερίδας στο Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση του Προγράμματος «Στήριξη της Οικοτεχνίας στην Κρήτη» που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Κρήτης. Πρόκειται δηλαδή για μια πρωτοβουλία που ξεκινά πιλοτικά από την Κρήτη και αφορά ολόκληρο το νησί, με τη συμμετοχή να χαρακτηρίζεται εξαιρετικά σημαντική στο ξεκίνημα του Δικτύου.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη και τα οφέλη της κοινής σήμανσης, σκοπός της δημιουργίας της εταιρικής ταυτότητας των προϊόντων του Δικτύου Οικοτεχνών ήταν να δημιουργηθεί μια αξιοσημείωτη, αναγνωρίσιμη εικόνα στο μυαλό του πιθανού πελάτη αλλά και του ίδιου του παραγωγού και των φορέων που τον στηρίζουν.

Μετά από ενδελεχή έρευνα σε δεξαμενή ονομάτων από διάφορα πεδία ενδιαφέροντος, δημιουργήθηκε η νέα λέξη «Οικοκτήματα» η οποία δύναται  ταυτόχρονα να μεταδώσει στοιχεία για την ταυτότητα των οικοτεχνικών προϊόντων. Το λογότυπο «Οικοκτήματα Κρήτης» εκφράζει τα πιστεύω του Οικοτέχνη για γνήσια κρητική οικοτεχνία από κρητικούς παραγωγούς, ντόπιες συνταγές που σώζονται και αναβιώνουν, τοπικές πρώτες ύλες, και βέβαια παραγωγή στο νησί σε πεδιάδα ή βουνό, καθοριστικά στοιχεία για την εικόνα. Μέσα από πειραματισμούς με γράμματα, σχήματα, μεγέθη βρέθηκε ο πλέον ενδιαφέρον τρόπος να απεικονιστεί ο τόπος που παράγεται η αγροτοποιμενική κουζίνα στην Κρήτη. Η εταιρική ταυτότητα ,η οποία παρουσιάστηκε ,δίνει τη σωστή εντύπωση πιστοποιώντας με σαφή, απλοϊκό τρόπο, και χωρίς στοιχεία εντυπωσιασμού, την υπόσχεση για προϊόντα κρητικά από το Α ως το Ω, σπιτικά, υγιή, ασφαλή, νόμιμα.

Tags: corporate identity, Logo Design, rebranding